Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем! Ниско налягане на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    После що Алфата била кофти кола......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      и ако някой има снимков материал или някаква помощ за сваляне на мотора ще му бъда много благодарен!!!

      Comment


      • #18
        Ако си тръгнал да сваляш сам мотор без да имаш идея как точно се прави това, по-добре карай колата с тропащи повдигачи...
        Не е лошо да я закараш в читав сервиз поне да диагностицират какъв и е проблема, понякога може просто да е запекъл повдигач заради дълго каране с едно масло... А отварянето на двигателя ако ще и сам да го направиш и нищичко да не смениш по него ще ти струва поне 400-500 лева...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dobata1010 Покажи съобщение
          и ако някой има снимков материал или някаква помощ за сваляне на мотора ще му бъда много благодарен!!!
          Че що ще го сваляш???
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            чакай сега!!, първа дори и лагерите да са заминали/биелни най-често или основни, то това може да се установи и без сваляне на мотора, разбира се в сервиз/, така, че не бързай и не предприемай някакви действия сам и без помощ, още повече без някой който е извършвал тези дейности!
            147 JTD

            Comment


            • #21
              имам представа какво в двигател, но просто не съм правил Алфа и за това попитах за снимки или помощ. Няма как от повдигач да ми свети лампата на маслото, а вала ако е заминал няма как да се оправи без да се свали но дай боже да му няма нищо и да мине само с лагери ... но все пак ви благодаря

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dobata1010 Покажи съобщение
                имам представа какво в двигател, но просто не съм правил Алфа и за това попитах за снимки или помощ. Няма как от повдигач да ми свети лампата на маслото, а вала ако е заминал няма как да се оправи без да се свали но дай боже да му няма нищо и да мине само с лагери ... но все пак ви благодаря
                Ета затова ти казваме - първо диагностика, след това картер и биели долу. Щом разбираш от двигатели, от къде ти идва шумът и кога? Ако ти къркори отдолу - биели + вал. Но може и маслената помпа да ти е проблем и да трака, ако не засмуква добре.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Щом си свалял и друг път ще се ориентираш и с този, ако нямаш телфер карай подред - махни главата първо за да ти е по-лесно след това. Но послушай колегите - първо картера, провери лагерите, ако са ок почисти смукателя на маслената помпа и раздвижи клапана, въпреки, че щом започва да щрака като загрее почти сигурно отиваш на лагери. Като сваляш картера внимавай да не изкъртиш смукателя на помпата, гледал съм на 1,8 май като отцепи картера можеше да се бръкне с шестограм и на се отвие смукателя да падне с картера, ако някой е сигурен да ме поправи или потвърди.
                  ... И не я карай така да не завариш някой разпределителен вал
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                    Щом си свалял и друг път ще се ориентираш и с този, ако нямаш телфер карай подред - махни главата първо за да ти е по-лесно след това. Но послушай колегите - първо картера, провери лагерите, ако са ок почисти смукателя на маслената помпа и раздвижи клапана, въпреки, че щом започва да щрака като загрее почти сигурно отиваш на лагери. Като сваляш картера внимавай да не изкъртиш смукателя на помпата, гледал съм на 1,8 май като отцепи картера можеше да се бръкне с шестограм и на се отвие смукателя да падне с картера, ако някой е сигурен да ме поправи или потвърди.
                    ... И не я карай така да не завариш някой разпределителен вал
                    ... или изкочи биела и влезне в купето
                    Успех, но няма да е евтин
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Ако се направи качествено ремонтът, винаги си струва парите. Стига разбира се останалата част от возилото да не е тотална гробница.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ако се направи качествено ремонтът, винаги си струва парите. Стига разбира се останалата част от возилото да не е тотална гробница.
                        Аха, изпитано на свой гръб даже
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Днес свалих картера и след свалянето на петите ...... замалчах. Основните лагери са доста зле и утре ще се захвашам със свалянето на мотора. Само се чудя дали да търся вал втора ръка или да правя ремонт на моя ...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от dobata1010 Покажи съобщение
                            Днес свалих картера и след свалянето на петите ...... замалчах. Основните лагери са доста зле и утре ще се захвашам със свалянето на мотора. Само се чудя дали да търся вал втора ръка или да правя ремонт на моя ...
                            Занеси вала на добър шлайфист и той най-добре ще ти каже какво да правиш. Един вал след качествен ремонт не се различава съществено от чисто нов вал. А ако вземеш втора употреба, пак ще трябва да го занесеш да го премерят и е много вероятно и той да трябва да се шлайфа.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dobata1010 Покажи съобщение
                              Днес свалих картера и след свалянето на петите ...... замалчах. Основните лагери са доста зле и утре ще се захвашам със свалянето на мотора. Само се чудя дали да търся вал втора ръка или да правя ремонт на моя ...
                              Направо си търси друг читав мотор.Ще си спестиш доста главоболия.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                                Направо си търси друг читав мотор.Ще си спестиш доста главоболия.
                                А как ще разбере дали е "читав" без да го разглоби, и ако не е читав к`во прави - от два счупени прави един счупен ... Ако са му здрави бутала, биели, цилиндри, глава, т.е. ако мотора не е тоталка (избягала биела през блока, скъсан вал, счупени 2-3 бутала и съответно глава) винаги е по-добре да се направи ремонт на наличния. На "читавия" мотор втора употреба лагерите все пак са работили и са се износили, сегментите също - не е ли по-добре да сложиш нови лагери и сегменти и с кадърен майстор и правилна разработка и правилни масла да се наслаждаваш на "заводския вървеж" на мАторЯ?
                                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                                Comment

                                Working...
                                X